Skip to content

Psühhodraamameetodid ajaloo- ja ühiskonnaõpetuses

Projekt „Psühhodraamameetodid ajaloo- ja ühiskonnaõpetuses“ kaasab õpetajaid üle Eesti!

2015/2016 aastal läbisid 15 ajaloo- ja ühiskonnaõpetuse õpetajat Haridus ja Teadusministeeriumi toel koolituse, mis tutvustas põhilisi psühhodraamatehnikaid jt tegevuslikke meetodeid. Projekti eesmärgiks oli laiendada õpetajate „tööriistakasti“, et õpilased omakorda saaksid:

  • õppida tegevuse ja läbimängimise kaudu;
  • jõuda ajaloo- ja ühiskonnateemade oluliselt sügavama läbitunnetamiseni;
  • kogeda ajaloosündmusi isiklike emotsioonide kaudu;
  • areneda isiksuse ja grupiliikmena;
  • suurendada eri ajastute, kultuuride ja mõttemaailmade mõistmist.

Projekti käigus valmis ka ülesannetekogu (Psühhodraamameetodid ajaloo õpetamisel), mida kõik huvilised võivad alla laadida ja kasutada. Ülesannete autoriteks on järgmised õpetajad:

Hanna-Liis Kaarlõp-Nani (Tallinna Humanitaargümnaasium), Aive Kaldra (Tarvastu Gümnaasium), Arno Kaseniit (Sillamäe Gümnaasium), Mait Kuusik (Põlva Ühisgümnaasium), Tiina Laanes (Gustav Adolfi Gümnaasium), Reelika Laes (Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakool), Chris Lõhmus-Erg (Abja Gümnaasium), Kadi Mõttus (Mõniste Kool), Aive Peil (Tallinna Humanitaargümnaasium), Kaja Raud (Otepää Gümnaasium), Sigrid Saarep (Ristiku Põhikool), Jana Tiido (Jõgeva Põhikool), Evelin Tiiter (Kadrina Keskkool), Liivi Vislapuu (Viljandi Gümnaasium).